تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۸
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۶۶۸۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

زمان عرضه سهام «فاذر»

می متالز - سه ماه آینده سهام بانک کشاوزی در صنایع آذرآب در بورس عرضه می شود. این تازه ترین تصمیمی است که در دو شرکت بورسی پرحاشیه آذرآب و هپکو اتفاق افتاده است.
زمان عرضه سهام «فاذر»

به گزارش می متالز، پیگیری مطالبات در دو شرکت هپکو و آذرآب اکنون اما شرایط جدیدی پیش روی این دو شرکت بورسی قرار داده است. با حکم قطعی سازمان خصوصی سازی اکنون هپکو در دست سازمان خصوصی سازی است و قرار است تا زمان تولید مستمر کارخانه این اختیار باقی بماند و بعد از آن با واگذاری به بخش خصوصی واقعی تکلیف نهایی مالکیت آن مشخص شود، هر چند که گمانه زنی هایی مبنی بر دراختیارگرفتن هلدینگی از معدنی ها و مپنا قصد در دست گرفتن مالکیت هپکو را دارند اما همچنان تکلیف نهایی مشخص نیست. در سوی دیگر برای آذرآب نیز سناریوی مشباهی طراحی شده اما قرار است سهام آذرآب در تملک بانک کشاورزی طرف سه ماه آینده در بورس عرضه شود.

در همین رابطه آقازاده، استاندار مرکزی می‌گوید: ظرف سه ماه آینده سهام بانک کشاوزی در صنایع آذرآب در بورس عرضه می شود. همچنین پرداخت حقوق معوقه شهریور و مهرماه امسال کارکنان آذرآب در روزهای آینده انجام می‌شود. در همین حال قرار است که بانک کشاورزی ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت حقوق، تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش در اختیار آذرآب بگذارد.

عناوین برگزیده