تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۶
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۶۶۹۰۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افتتاح طرح اسیدسولفوریک در سفر رئیس‌جمهور به رفسنجان

می متالز - فرماندار رفسنجان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به رفسنجان طرح اسید سولفوریک با ظرفیت ۶۱۰هزار تن در سال در مجتمع مس سرچشمه افتتاح می‌شود.
افتتاح طرح اسیدسولفوریک در سفر رئیس‌جمهور به رفسنجان

به گزارش می متالز، مجید فصیحی‌هرندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حسن روحانی رئیس‌جمهور روز دوشنبه در سفری که به استان کرمان دارد میهمان مردم رفسنجان است و دیدار مردمی دارد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: سبقه انقلابی مردم این شهرستان و احترام به مقام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و نقش مردم رفسنجان در اقتصاد کشور و نقش بی‌بدیل مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس از جمله دلایل حضور رئیس‌جمهور و دیدار با مردم رفسنجان است.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور ساعت ۹ صبح روز دوشنبه وارد فرودگاه رفسنجان می‌شود و مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و دیگر مسوولان قرار خواهد گرفت، افزود: درب ورزشگاه تختی رفسنجان محل سخنرانی روحانی از ساعت هشت صبح برای حضور مردم باز است.

فصیحی‌هرندی خاطرنشان کرد: با حضور مستقیم وزیر صنعت، معدن و تجارت در سرچشمه از طریق ویدیو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور تعداد چهار طرح افتتاح می‌شود که مهم‌ترین آن طرح اسیدسولفوریک مس سرچشمه است که با ظرفیت ۶۱۰ هزار تن در سال تولید دارد.

فرماندار رفسنجان در ادامه یکی از نیازهای شهرستان رفسنجان را بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی برشمرد که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که در این سفر مطرح می‌شود تا بخشی از هزینه آن را سازمان برنامه و بودجه تخصیص دهد و بخشی هم توسط خیران و بخش خصوصی تأمین شود.

وی بیان کرد: بخش خصوصی مایل است طرح فاضلاب شهر رفسنجان را به طور کامل اجرا کند و در کنار آن ۷۰۰ هکتار زمین تحویل بگیرد و شهر هوشمند ایجاد کند که در جریان سفر رئیس‌جمهور برای تخصیص زمین به سرمایه‌گذار موضوع مطرح خواهد شد که امیدواریم میسر شود.

فصیحی‌هرندی همچنین انجام برنامه منسجم برای احداث باند دوم جاده رفسنجان نوق را یکی دیگر از نیازهای مردم رفسنجان دانست که اجرای آن می‌تواند برای مردم مفید باشد.

وی ابراز داشت: امیداوریم سفر رئیس‌جمهور یک طرح عام‌المنفعه به عنوان هدیه برای مردم رفسنجان ارمغان بیاورد.

عناوین برگزیده