تاریخ: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۶۶۹۱۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
شناسایی سود 155 تومانی در نیم سال اول

“فباهنر” در مهر فراتر از میانگین‌ها عمل کرده است

می متالز - شرکت صنایع مس شهید باهنر در نیم سال اول ۹۸ توانسته است برای هر سهم سود ۱۵۵۵ ریالی شناسایی نماید که نسبت به مدت مشابه سال قبل سود هر سهم فباهنر رشد ۲۶۰ درصدی داشته است.
“فباهنر” در مهر فراتر از میانگین‌ها عمل کرده است

به گزارش می متالز، شرکت مس شهید باهنر در دوره شش ماهه منتهی به شهریور ۹۸ مقدار ۱۲٫۲ هزار تن محصول به فروش رسانده است و درآمد ۶۵۷ میلیارد تومانی ساخته است.

 

شناسایی سود ۱۵۵ تومانی در نیم سال اول

مقدار فروش و نرخ فروش محصولات فباهنر در دوره شش ماهه منتهی به شهریور ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است و همین امر موجب شده است درآمد شرکت صعود پیدا کند. درآمد فباهنر در نیم سال اول ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۴ درصدی داشته است و به ۶۵۷ میلیارد تومان تومان رسیده است. اما هزینه فباهنر در این دوره رشد ۳۹ درصدی داشته و به ۴۳۶ میلیارد تومان رسیده است. برتری رشد درآمد عملیاتی به رشد بهای تمام شده موجب افزایش حاشیه سود شرکت شده است. به طوری که سود ناخالص فباهنر با رشد ۲۴۹ درصدی به ۲۲۱ میلیارد تومان و سود عملیاتی شرکت با رشد ۲۸۲ درصدی به ۲۱۷ میلیارد تومان رسیده است. سود خالص شرکت نیز به لطف رشد درآمد عملیاتی و افزایش سایر درآمدهای غیر عملیاتی و متفرقه، رشد ۲۶۰ درصدی داشته است و به ۱۷۵ میلیارد تومان رسیده است. که با این میزان سود خالص برای هر سهم سود ۱۵۵۵ ریالی شناسایی کرده است.

عناوین برگزیده