تاریخ: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۶
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۶۶۹۳۸
سرویس خبر : انرژی
با حضور مقام عالی وزارت نفت

پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی فولاد شهرستان اشکذر به بهره برداری رسید

می متالز - قول مساعد وزیر نفت نسبت به طرح و درخواست گاز رسانی به سه روستا از بخش خضرآباد؛ که در حاشیه افتتاح پروژه گار رسانی به شهرک فولاد؛ از سوی فرماندار شهرستان اشکذر عنوان شد.
پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی فولاد شهرستان اشکذر به بهره برداری رسید

به گزارش می متالز، با حضور “بیژن نامدار زنگنه” وزیر نفت، ” تربتی” معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، “مشایخی” سرپرست محترم مدیریت امور گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران، “هادی هادی‌نسب” فرماندار اشکذر و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی فولاد شهرستان اشکذر به صورت ویدئو کنفرانسی و با دستور حسن روحانی رئیس کابینه تدبیر و امید به بهره برداری رسید.

این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر شامل یک ایستگاه اصلی و سه ایستگاه فرعی می باشد که با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد و با بهره برداری از آن امکان گاز رسانی به ۲۰۰ واحد صنعتی در این شهرک نیز فراهم شد.

وزیر نفت در این مراسم ضمن تمجید از مدیریت مثال زدنی یزدی‌ها، گفت: همواره بر این اعتقاد و باور دارم که اگر در کل کشور نحوه مدیریت یزدی‌ها مورد توجه قرار گیرد، بخش اعظمی از مسائل و مشکلات حل و فصل خواهد شد.

بیژن نامدار زنگنه به مساله کم آبی استان یزد اشاره و افزود: کم آبی یزد باعث شده تا مردم این استان به سخت کوشی و قناعت پیشگی روی آورند و از این نظر یزدی‌ها در کشور زبانزده عام و خاص شده‌اند.

مقام عالی وزارت نفت اظهار داشت: خوشبختانه و به همت استقرار نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید امروزه بیش از ۹۸ درصد جمعیت شهری و ۹۵ درصد از جمعیت روستایی استان یزد از نعمت گاز بهره مند هستند و خداوند را به جهت اینکه توفیق داده تا چنین خدمت شایسته ای را برای مردم این خطه انجام دهیم سپاسگزاریم.

زنگنه گفت: همان طور که در صحبت های فرماندار شهرستان اشکذر به آن اشاره شد، نرخ بیکاری این شهرستان نسبت به کل کشور از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است و برنامه دولت هم در این راستا است تا نرخ بیکاری در کل کشور را به حداقل برساند.

در این جلسه فرماندار اشکذر درخواست های متعدد شهرستان از جمله گاز رسانی به سه روستا بخش خضرآباد را از مقام عالی وزارت نفت خواستار که بیژن نامدار زنگنه در این خصوص قول مساعد را جهت پیگیری داد.

عناوین برگزیده