تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۶۷۱۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پروژه معدنی ای که به دنبال نیروی بومی است

می متالز - New Century Resources (NCR) متعهد شد در عملیات استخراج روی در کوئینزلند به ۵۰٪ اشتغال بومی برسد که بزرگترین وعده در نوع خود در بخش معدن کشور است.
پروژه معدنی ای که به دنبال نیروی بومی است

به گزارش می متالز، پالایشگاه روی در NCR واقع در اراضی سنتی Waanyi در خلیج Carpentaria، در اواخر سال 2020 راه اندازی خواهد شد. با پیوستن به فشار فزاینده برای حمایت از اشتغال بومی در عملیات معدن، در آگوست امسال این شرکت متعهد شد 400نیروی مورد نیاز 200 نفر را از جوامع محلی تامین کند.
سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت‌های Waanyi و Downer EDI، شرکت سرمایه‌گذاری مشترک Waanyi Downer (WDJV) اجازه تقسیم سود بین Downer و مالکان سنتی Waanyi را می‌دهد و شامل یک توافقنامه میراث فرهنگی به عنوان بخشی از چیدمان غرامت NCR برای عملیات پیشرفت است.
در بیانیه ای، NCR گفت: این توافقنامه یک سازوکار "عملی" نه تنها به ارزش میراث فرهنگی بومی ، بلکه برای "توانمندسازی" جوامع سنتی است که در مناطق سرزمین خود عملیات معدن سازی را دارند.
در مراسم امضای امضای، Waianii PBC، الک دوومدگی گفت؛ "پس از گذشت تقریباً 20 سال فعالیت معدنکاری در زمین Waanii در معدن قرن، این اولین توافق نامه برای شناخت واقعی ارزش و اهمیت میراث فرهنگی مردم منطقه است."

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده