تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۴
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۶۷۲۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضورنماینده شرکت صنایع سیمان گیلان سبز در بخش علمی همایش صنعت سیمان و افق پیش رو

می متالز - آقایان مهندس داداشی و جعفرنیا به نمایندگی از سیمان گیلان سبز با مقاله ای تحت عنوان « نقش شاخص گذاری و پایش زمان مصارف برق در کاهش هزینه و بهینه سازی مصرف انرژی در بهره برداری از کارخانجات سیمان، مطالعه موردی شرکت صنایع سیمان گیلان سبز» در همایش صنعت سیمان و افق پیش رو حضور یافتند.
حضورنماینده شرکت صنایع سیمان گیلان سبز در بخش علمی همایش صنعت سیمان و افق پیش رو

به گزارش می متالز، دانش پژوهی اگر چه با شرایط سخت کار صنعت سیمان زیاد بیگانه نیست، ولی چرخ های صنعت از تجربیات پرسنل و مفهوم شناسی ادبیات سخت کارکردن، در این صنعت پر پشتوانه و تخصصی،روند آن را به سمت بهبود فرآیند تولیدی و کاهش هزینه تمام شده محصول می کشاند.

در مورخه ۲۰ آبان ۱۳۹۸، پرسنل شرکت سیمان‌گیلان سبز توانستند در اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان ایران در سال ۲۰۱۹ با ارائه مقالات علمی و پژوهشی و با حضور مدیر عامل مجموعه سیمان‌گیلان سبز تحسین اساتید دانشگاه های کشور را در پنجمین کنفرانس ملی صنعت سیمان کشور برانگیزند.

لازم به ذکر است در میان ۹۰ مقاله ارسالی در این سمینار پس از چند دور داوری اولیه توسط اساتید دانشگاه ها ی علم و صنعت، حکیم سبزواری، صنعتی شاهرود، الزهرا، فردوسی مشهد، شهیدچمران اهواز و… توانست جزو مقالات نهایی به صورت سخنرانی در روز ۲۰ آبان ۱۳۹۸ در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفته و عملکرد این صنعت با سخنرانی ارائه گردد.

همچنین، از هلدینگ سیمان تهران تنها شرکت های سیمان تهران و سیمان گیلان سبز موفق شدند در دور نهایی این سمینار با نمایندگانی از جمله  آقایان مهندس داداشی و جعفرنیا از سیمان گیلان و آقای مهندس آذر شب از سیمان تهران که مقالات خود را به صورت سخنرانی ارائه نمایند.

از حامیان معنوی این همایش، می توان به سازمان نظام مهندسی کشور، انجمن مهندسی روسازی، شرکتkhdآلمان، سیمان خبر، ماهنامه علمی- تخصصی سیمان، سیمان سبزوار، فنی مهندسی گلپایگان، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی، تحت حمایت و تایید سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی پایگاه استنادی علوم جهان اسلامISC اشاره نمود.

عناوین برگزیده