تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۶
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۶۷۴۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سومین هفته آبان ماه ۹۸ رقم خورد:

تغییر مالکیت بیش از ۶۵۴۶۳ میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس

می متالز - در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۲ آبان ماه ۹۸، شاخص کل با ۰.۵۸ درصد افزایش به رقم ۳۰۷۰۹۴ واحد رسید.
تغییر مالکیت بیش از ۶۵۴۶۳ میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس

به گزارش می متالز، در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۲ آبان ماه ۹۸، شاخص کل با ۱۷۶۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۳۰۷۰۹۴ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن با ۲۷۶۳ واحد افزایش معادل ۳.۲۲ درصد  به رقم ۸۸۴۵۲  واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول با ۱۲۳۴ واحد افزایش به رقم ۲۲۲۶۹۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۳۷۸۶ افزایش عدد ۶۲۶۷۵۵ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۵۶ درصد و شاخص بازار دوم با  ۰.۶۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.

در ۵ روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۶۵۴۶۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۱۹ درصد افزایش یافت.

در ضمن تعداد ۱۲۸۵۲ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از یک میلیون و ۶۶۸ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب  ۴.۰۷  درصد و ۴.۲۴ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد ۶۷۹ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۹۰۷  میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۴۹.۴۴  درصد و ۴۸.۴۹  درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد یک میلیون  و ۲۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۱۱۹۵ میلیارد ریال معامله شد.

عناوین برگزیده