تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۰
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۶۷۴۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر بانک صنعت و معدن استان خبر داد:

پرداخت و انعقاد قرارداد ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تولید در کهگیلویه و بویراحمد

می متالز - مدیر بانک صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حدود ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید پرداخت و انعقاد قرارداد شده است که این میزان علاوه بر جذب سهمیه ۹۲ میلیارد ریال که برای بار اول به استان تخصیص داده شده، است.
پرداخت و انعقاد قرارداد ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تولید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش می متالز، "نعمان نیک اقبالی" امروز سه شنبه، ۲۱ آبان ماه در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: فعالیت بانک صنعت و معدن در استان کهگیلویه و بویراحمد کاملا فعالیت و تخصص صنعت و معدن دارد.
وی اظهار کرد: استان در بحث رونق تولید با توجه به بند الف تبصره ۱۸ که صنعت گران را حمایت می کند مقام اول را دارد.

مدیر بانک صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: حدود ۲۷۰ میلیارد ریال پذیرش و قرارداد پرداخت داریم که علاوه بر جذب سهمیه ۹۲ میلیارد ریال که برای بار اول به استان تخصیص داده شد تا سقف ۲۷۰ میلیارد ریال پیش می رویم.

نیک اقبالی ادامه داد: هر واحد که از سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز دریافت کند را حمایت می کنیم.
وی با بیان اینکه تسهیلات قابل ارائه، سقف ندارد، عنوان کرد: منابع هر شرکت را با توجه به درخواست، اهلیت سنجی و توجیه پذیری تامین می کنیم.

مدیر بانک صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای حمایت از رونق تولید گفت: برای منابع داخلی حدود ۲۵۰ میلیارد در بخش صنعت و معدن پرداخت شده و شرکت و واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی به صورت مداوم تسهیلات پرداخت می کنند.

نیک اقبالی افزود: اکنون در حال پرداخت یارانه تسهیلاتی را که در سال‌های ۹۵ تا ۹۷ پرداخت شده، هستیم.

مدیر بانک صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: مانده مطالبات بالغ بر ۱۳۰میلیارد تومان است که کاملا غیر جاری نیست اما یک سری طرح ها به خاطر مشکلات رکود و تحریم معوق شدند به همین خاطر بانک صنعت و معدن به عنوان بانکی تخصصی ورود پیدا کرده تا از طرح های مشکل دار حمایت ویژه کند.

عناوین برگزیده