تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۶۷۵۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح دو پروژه مهم اقتصادی در لرستان تا پایان سال

می متالز - معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: دو پروژه بزرگ پالایشگاه پلدختر و سیمان سفید ازنا تا پایان سال جاری افتتاح خواهند شد.
افتتاح دو پروژه مهم اقتصادی در لرستان تا پایان سال

به گزارش می متالز، اسد عبداللهی صبح امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: 122 پروژه کلیدی استان را به عنوان طرح‌های اقتصاد مقاومتی لرستان انتخاب کرده‌ایم که نیمی از آنان اقتصادی و نیمی دیگر عمرانی است.

وی با بیان اینکه موضوع تامین آب برای کشاورزی استان مهمترین دغدغه اقتصاوی لرستان است، افزود: با توجه به عبور 11 درصد آب کشور از لرستان نبایستی شاهد مشکلات فعلی حوزه آب در استان باشیم.

معاون اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: چند پروژه حوزه برق در لرستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و در آینده ای نزدیک این طرح‌ها افتتاح خواهند شد.

عبداللهی با اشاره به اینکه پس از سیل لرستان در حوزه راه آسیب جدی دیده است، تصریح کرد: خرم‌آباد یکی از معدود مراکز استانی است که ارتباط با ریل ندارد و متاسفانه روند اجرایی پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد بسیار کند است.

وی با عنوان کردن این موضوع که شاهد این هستیم مشکل قضایی برای شرکت‌های عظیم خودرو بروجرد و ماشین سازی خرم‌آباد به وجود آمده است، خاطر نشان کرد: به دنبال حل این مشکلات هستیم اما مسوولان استان نیازمند کمک مسوولان بلندپایه دولت و سیستم قضایی کشور در حل اینگونه مشکلات هستند.

معاون اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: دو پروژه بزرگ پالایشگاه پلدختر و سیمان سفید ازنا تا پایان سال جاری افتتاح خواهند شد.

عناوین برگزیده