تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۱:۰۵
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۶۷۵۱۴

قطار همدان - تهران باید چارتر شود/ استانداری ورود کند

می متالز - مدیرکل راه‌آهن غرب کشور گفت: راه‌اندازی قطار همدان - تهران باید چارتر شود که در این زمینه لازم است استانداری ورود کند.
قطار همدان - تهران باید چارتر شود/ استانداری ورود کند

به گزارش می متالز، سید سعید ابراهیم‌زاده امروز در همدان در خصوص وضعیت راه‌اندازی قطار همدان - تهران اظهار کرد: برای این مسیر باید قطار تهران - همدان حداقل ۸۰ درصد چارتر کند تا مسافر داشته باشد، زیرا سال قبل مردم استقبال نکردند.

وی با بیان اینکه آژانس‌داران یا استانداری باید به این موضوع ورود کنند بیان کرد: با توجه به اینکه راه‌آهن همدان واگذار شده به بخش خصوصی است باید هزینه‌ها جبران شود.

مدیرکل راه‌آهن غرب کشور تصریح کرد: اگر مجموعه استان همدان راغب باشد برای مسیر همدان - تهران قطار ایرباس اختصاص می‌دهیم که هزینه آن ۲۵ هزار تومان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه قیمت ریلی همدان - تهران متعادل است و در ایام اربعین نیز قیمت بلیت قطار همدان - تهران ۲۴۵۰۰ تومان بود گفت: قیمت قطار همدان - مشهد نیز تثبیت شده‌ است اما ممکن است در ایامی از سال که استقبال نمی‌شود، قیمت‌ها به صورت شناور مقداری افت داشته باشد.

وی مهمترین برنامه ریلی همدان را اتصال راه‌آهن همدان - ملایر و همدان - سنندج دانست و گفت: امیدواریم این پروژه‌ها به زودی راه‌اندازی شود تا گام مهمی در برنامه‌های ریلی کشور باشد.

عناوین برگزیده