تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۶
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۶۷۵۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دلار در این هفته ۱۵۰ تومان گران شد / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

می متالز - چهارمین هفته ماه آبان قیمت ارز در صرافی ملی رشد ۱۵۰ تومانی را تجربه کرد و نرخ دلار در روز پنج‌شنبه با افزایش ۱۵۰ تومانی نسبت به پنج‌شنبه گذشته به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
دلار در این هفته ۱۵۰ تومان گران شد / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت ارز که هفته گذشته روندی صعودی داشت، در این هفته نیز با افزایش روبرو بود و سرانجام با رسیدن به رقم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به روز پنج‌ شنبه تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، برای دومین روز پیاپی نرخ ارز تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان ثابت ماند.

سومین روز هفته با آغاز به کار بازارهای جهانی قیمت دلار در صرافی ملی ۵۰ تومان افزایش یافت و به رقم ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید اما نرخ یورو بدون تغییر در رقم ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نیز قیمت دلار با ۵۰ تومان افزایش به رقم ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان رسید اما نرخ یورو برای پنجمین روز پیاپی در رقم ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز ثابت ماند و قیمت دلار در رقم ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان ماندگار شد.

روز پنجشنبه بهای ارز بار دیگر ۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. 

عناوین برگزیده