تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۴
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۶۷۵۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

خرید و فروش های یک ماهه "سدبیر"

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال سود کسب کرد.
خرید و فروش های یک ماهه "سدبیر"

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۰۰ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۰۷ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۹۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال به ۲۰۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان نیز با کاهش ۱۱۲ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال معادل ۱۸۵ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"سدبیر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۴۴ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال به مبلغ ۲۵۶ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵۱ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده