تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۶۷۶۱۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

پرداخت خسارت سیل به واحدهای صنعتی

می متالز - پرداخت خسارت سیل به واحدهای صنعتی
پرداخت خسارت سیل به واحدهای صنعتی

به گزارش می متالز، معاون طرح، برنامه و ‌سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ خساراتی به واحدهای صنفی و صنعتی استان خوزستان وارد شد که لازم بود سازمان با هماهنگی فرمانداری‌ها برای جبران خسارت‌های وارده اقدامات لازم را انجام دهد.
مهرام روانبخش گفت: در هشت شهرستان استان خوزستان و اهواز نمایندگان سازمان مستقر بودند که با هماهنگی استانداری مراحل بازدید و جمع‌آوری اطلاعات را انجام دادند، در مجموع ۷۵۵ میلیارد تومان برآورد خسارات خوداظهاری بخش صنعت و ۶۷ میلیارد تومان نیز خسارات سیل به بخش اصناف بوده است.
وی گفت: بر اساس اعلام شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان نیز، ۳۲ میلیارد تومان به این بخش خسارت وارد شد که بیشتر این خسارت‌ها مربوط به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز بود زیرا در محاصره سیل قرار گرفت و ورودی و خروجی آن خسارت دید و پل موقت نیز در آنجا نصب شده است.
معاون طرح، برنامه و ‌سرمایه‌گذاری سازمان صمت خوزستان افزود: دولت برای پرداخت خسارت سیل اولویت‌هایی را در نظر داشت، بر این اساس بخش کشاورزی و مسکن روستایی اولویت داشتند که اوایل سال انجام شد و بانک‌های عامل مشخص شدند و پرداخت خسارات نیز آغاز شده است.

عناوین برگزیده