تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۳۶۴
کد خبر: ۶۷۷۳۸
سرویس خبر : انرژی
وزیر راه و شهرسازی:

قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارد

می متالز- وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارد. درست نیست که درباره افزایش قیمت بنزین هیجانی فکر کنیم.
قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارد

به گزارش می متالز، محمد اسلامی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین تاثیری بر افزایش قیمت بلیت هواپیما ندارد. درست نیست که درباره افزایش قیمت بنزین هیجانی فکر کنیم.

وی افزود: افزایش قیمت سوخت تاثیری در قیمت مسکن نمی‌گذارد، زیرا سهم بنزین بر قیمت کالای تمام شده زیاد نخواهد بود. احدی اجازه ندارد تغییری در قیمت‌ها ایجاد کند و اگر چنین موردی مشاهده شود قطعا تعزیرات برخورد جدی می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در ماه‌های اخیر اقدام‌های مهمی را در زمینه حمل و نقل و ساختمان و شهرسازی به ثمر رسانده که موضوع ۱۹ ساختمان‌سازی یکی از آن مسائل بوده که در آن بازنگری انجام شده و انتظارمان از سازمان نظام مهندسی این است که حتما این مبحث را در طراحی ساختمان‌ها اعمال کند. رعایت این موضوع از سوی دستگاه‌های و مردم می‌توانند نقش مهمی در کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای داشته باشد.

اسلامی همچنین درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بان کرد: در چند سال گذشته به سرعت ناوگان حمل و نقل را نوسازی کردیم، اما کمبود منابع مالی سبب شد که این کار راکد بماند. نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با اهتمام بیشتری در سال جدید در دستور کار ما قرار گرفته است. همچنین برای نوسازی حمل ونقل ریلی نوسازی لکوموتیو و ناوگان ریلی در اولویت‌های ماست.

وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد‌هایی را در زمینه برقی کردن خطوط ریلی با بخش خصوصی منعقد کرده بودیم که در حال حاضر به دنبال آن هستیم تا این قرارداد‌ها فعال شوند.

عناوین برگزیده