تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۷
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۶۷۹۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتشار اظهارنظر حسابرس «خفنر و فولای» درباره افزایش سرمایه

می متالز - شرکت های فنرسازی خاور و صنایع فولاد آلیاژی یزد اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه را منتشر کردند.
انتشار اظهارنظر حسابرس «خفنر و فولای» درباره افزایش سرمایه

به گزارش می متالز، شرکت فنرسازی خاور اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه را منتشر کرد.

«خفنر» قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۴۶۷ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال معادل ۱۳۰ درصد افزایش دهد که قرار است از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها تامین می‌شود و به منظور اجرای ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور عملیاتی می شود.

گفتنی است؛ انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش را منتشر کرد.

«فولای» سرمایه خود را از مبلغ ۱۳۴ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال معادل ۴۹ درصد افزایش می دهد. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می شود و به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش ارایه می‌شود.

عناوین برگزیده