تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۴
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۶۸۶۲۹

میزان افزایش مسافران مترو در حال محاسبه

می متالز - مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو از پایش آمار مسافران مترو تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: آمار افزایش سفرها پس از گذشت دو هفته از تغییر قیمت سوخت، به‌زودی محاسبه و اعلام خواهد شد.
میزان افزایش مسافران مترو در حال محاسبه

به گزارش می متالز، فرنوش نوبخت گفت: هنوز آمار افزایش مسافران در خطوط مترو نهایی نشده اما تمامی خطوط شلوغ‌تر از گذشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام خطوط مترو پس از افزایش نرخ بنزین شلوغ‌تر شده‌اند، گفت: در حال بررسی آماری این موضوع هستیم اما هنوز گزارش‌ها نهایی نشده، اینکه در کدام ساعت و در کدام ایستگاه‌ها مسافر بیشتری نسبت به گذشته داشته‌ایم نامشخص است و تا پایان هفته گزارش آماری دقیقی از این موضوع تهیه خواهیم کرد. وی ادامه داد: افزایش نرخ بنزین همراه با تغییر وضعیت هوا بود که این تغییر وضعیت هوا نیز بر افزایش تعداد مسافران مترو تاثیر دارد، بنابراین ممکن بود آمارهای ما دقیق نباشد. نوبخت تاکید کرد: در هفته جاری نیز پایش سفرهای مترو ادامه دارد تا الگوی سفر مسافران مترو شناسایی شود. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری تصریح کرد: خطوط مترو شلوغ‌تر از گذشته شده و پس از شناسایی ایستگاه‌های شلوغ و زمانی که افزایش مسافر بیشتر است، چگونگی پاسخگویی به نیاز مسافران را بررسی و تلاش می‌کنیم مناسب ترین سرویس را در وضعیت ایجاد شده به مسافران ارائه دهیم.

عناوین برگزیده