تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۷
بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۶۸۹۰۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حضور فعال ذوب آهن در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد

می متالز - بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد با حضور ۱۲۰ شرکت که در زمینه صنعت ساختمان فعال هستند در محل نمابشگاه بین المللی واقع در مشهد مقدس ۲۱ آبان ماه آغاز به کار نمود.
حضور فعال ذوب آهن در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد

به گزارش می متالز، نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات با حضور جمعی از مسوولین و مدیران استان از جمله مهندس یزدان پناه معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی همراه با نمایندگان غرفه داران افتتاح گردید.

ذوب آهن اصفهان نیز با برپایی غرفه ای به مساحت ۱۰۸ متر مربع، آخرین و جدیدترین  تولیدات  خود اعم از انواع تیر آهن و میلگرد و انواع ریل را در معرض دید علاقه مندان گذاشت.

غرفه ذوب آهن در اولین روز نمایشگاه با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان همراه بود و کارشناسان  فروش، کیفیت، نورد و روابط عمومی شرکت توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان ارائه نموده و آن ها را با تولیدات جدید این مجتمع عظیم صنعتی به ویژه ریل ملی آشنا نمودند.

بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات با هدف شناخت بازار داخلی و ارایه آخرین دستاوردها و محصولات در این حوزه و خدمات به مشتریان، ۲۱ الی ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

عناوین برگزیده