تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۶۸۹۹۵
مدیرعامل فولاد هرمزگان در پنل علمی نیازمندی های فناوری صنایع؛

آماده همکاری با مراکز علمی و فناوری و دانشگاهی برای بومی سازی هستیم/ فولاد هرمزگان ٤٩ پروژه پژوهشی با مراکز علمی هرمزگان و کشور در دست اقدام دارد

می متالز - فرزاد ارزانی مدیرعامل ولات هرمزگان در پنل علمی نیازمندی های فناوری صنایع که در حاشیه نمایشگاه فرصت های ساخت و رونق تولید استان هرمزگان برگزار شد بر لزوم استفاده از توان مراکز علمی و دانشگاهی در جهت بومی سازی و رونق تولید تاکید کرد.
آماده همکاری با مراکز علمی و فناوری و دانشگاهی برای بومی سازی هستیم/ فولاد هرمزگان ٤٩ پروژه پژوهشی با مراکز علمی هرمزگان و کشور در دست اقدام دارد

به گزارش می متالز، ارزانی با اشاره به بومی سازی در فولاد هرمزگان گفت: ما حرفمان را از شعار  به عمل تبدیل و حدود ١٢ هزار قطعه را بومی سازی کردیم. نرم افزاری در کشور در خصوص بومی سازی طراحی شده است که  نیازهای صنایع در حوزه قطعات و مواد اولیه  در آن ثبت می شود و پژوهشگران می توانند متناسب با نیازهای اعلام شده طرح های پژوهشی خود را ارائه نمایند. آماده همکاری هستیم تا با استفاده از توان علمی کشور و مراکز علمی و فناوری و مراکز دانشگاهی بتوانیم مواد اولیه و قطعات مورد نیاز را بومی سازی کنیم.

 مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ارتباط صنعت با دانشگاه را ضروری خواند و گفت: در حوزه ارتباط با دانشگاه و مراکز علمی ٤٩ پروژه پژوهشی با مراکز علمی هرمزگان و کشور در دست اقدام داریم. پژوهشگران می‌توانند از طریق مراکز علمی و پژوهشی با فولاد هرمزگان همکاری کنند و آمادگی لازم برای همکاری با این مراکز وجود دارد.

ارزانی با اشاره به تامین مواد اولیه مورد نیاز فولاد سازان  گفت: تلاش مسولین استانی در خصوص رفع مشکلات صنایع قابل تقدیر است، ولی این موضوع باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

ارزانی تاکید کرد: ما مشکل تامین مواد اولیه داریم و انتظار می رود مسؤلین در این حوزه اقدام موثری انجام دهند و نیازهای مواداولیه صنایع استان حل شود.

 مدیر عامل فولاد هرمزگان با اشاره به فعالیت های علمی این شرکت در عرصه های مختلف گفت: با توجه به رسالت و مسوولیت اجتماعی در حوزه پژوهش و صنعت فولاد یک نیاز سنجی در فولاد هرمزگان  انجام شد و فرایند ریخته گری که در صنعت فولاد یک ضرورت است و بسیار حائز اهمیت، به عنوان یک موضوع شناسایی شد و به همین دلیل  اولین کنفرانس ملی ریخته گری کشور  را با همکاری مراکز دانشگاهی برنامه ریزی کردیم که  این کنفرانس در اواخر آذرماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

عناوین برگزیده