تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۶۹۴۵۳
سرویس خبر : انرژی
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

بنزین تک نرخی نمی شود/ روش جلوگیری از احتمال کاهش ۱.۵- ۲ لیتری سهمیه

می متالز - شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شایعه احتمال تک نرخی شدن بنزین را رد کرد و درباره احتمال کاهش ۱.۵ الی ۲ لیتری سهمیه در صورت خارج کردن بلافاصله کارت سوخت توضیح داد.
بنزین تک نرخی نمی شود/ روش جلوگیری از احتمال کاهش ۱.۵- ۲ لیتری سهمیه

به گزارش می متالز، در حالی طی روزهای گذشته شایعه ایی منبی بر تک نرخی شدن بنزین و حذف سهمیه بندی شنیده شده که شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران این موضوع را رد و با صدور اطلاعیه ایی اعلام کرد: ضمن رد هر گونه شایعات و اخبار در خصوص این موضوع، تأکید می‌شود هموطنان به منظور اطلاع صحیح از اخبار طرح مدیریت مصرف سوخت به سایت شرکت به آدرس www.niopdc.ir مراجعه کنند.

براساس این گزارش، همچنین فاطمه کاهی سخنگوی شرکت درباره نحوه‌ استفاده از کارت‌سوخت و زمزمه هایی مبنی بر کاهش 1.5 الی 2 لیتری سهمیه در صورت خارج کردن بلافاصله کارت سوخت به فارس توضیح داد: برای جلوگیریی از بروز مشکلی در فرآیند سوخت‌گیری، باید صبر کرد تا ارتباط با سامانه به طور کامل قطع شود. در نتیجه اگر زودتر کارت سوخت برداشته شود، ممکن است منجر به کاهش سهمیه شود.

وی افزود: فرآیند سوخت‌گیری نیز همانند عملیات بانکی بوده و سامانه کارت سوخت طوری برنامه ریزی شده که نباید در حین عملیات کارت را خارج کرد. روش صحیح این است که بعد از اتمام سوخت گیری باید نازل را در جای خود قرار داد تا ارتباط سوخت گیری قطع شود. بعد از آن پیامی بر شماره انداز مبنی بر خارج کردن کارت درج می شود .بنابراین کاربران باید صبر کنند تا عملیات سوختگیری به طور کامل تمام شود آنگاه کارت را بردارند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده