تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۱
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۶۹۵۳۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افزایش سهم صادراتی سیمان کرمان با صادرات سیمان چاه نفت به حوزه CIS

می متالز - سیمان کرمان با صادرات ده هزارتن سیمان چاه نفت Class G به حوزه CIS، سهم سودآوری خود از صادرات را افزایش خواهد داد.
افزایش سهم صادراتی سیمان کرمان با صادرات سیمان چاه نفت به حوزه CIS

به گزارش می متالز، این شرکت بعد از حضور موفق درکشورهایی همچون پاکستان وعراق این بار بازار کشورهای حوزه CIS را نشانه رفته ودر یک گام بزرگ توانست سیمان منحصربفرد حفاری چاه نفت خود را به میزان ده هزار تن به کشور ترکمنستان صادر نماید.

دراین خصوص مهندس آقاملایی مدیر فروش و بازاریابی سیمان کرمان اظهار داشت: هرچند شاخص مسافت بازارمصرف از مبدا تولید در فروش وصادرات سیمان بعنوان یک کالای محلی، یک عامل بازدارنده است اما با این وجود، کیفیت بی رقیب، متمایز وخاص بودن محصول در کنار مدیریت صحیح بازاریابی و تبلیغات موجب گردیده در بازارهای بسیار دور، سیمان کرمان حضور قابل توجهی داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به هدف گذاری های انجام شده تولید سیمان چاه نفت حفاری سیمان کرمان نیز با کیفیت بالاتر از سیمان های مشابه خارجی بزودی سهم عمده ای در صادرات صنعت سیمان کشور داشته باشد.

مهندس آقاملایی با اشاره به ویژگی های محصولات سیمان کرمان افزود: همواره اصل مشتری مداری والتزام به رعایت استانداردهای داخلی وبین المللی در کنار برند خوشنام موجب گردیده سیمان کرمان در بازارهای داخل وخارج از اقبال قابل توجهی برخوردار گردد.

ایشان توجه به نیازها وخواسته های مشتری در ابعاد کمی وکیفی، فرمولاسیون، بسته بندی وسرعت ونحوه تحویل را عامل دیگر افزایش روز به روز صادرات سیمان کرمان دانست.

عناوین برگزیده