تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۰۰
بازدید: ۴۴۷
کد خبر: ۶۹۷۶۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رئیس هیات عامل ایمیدرو در مراسم رونمایی از طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس:

شرکت مس به دنبال ایجاد رضایت مندی، شفافیت و دولت پاک است

می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران با ایجاد طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس، به دنبال ایجاد رضایت مندی، شفافیت و دولت پاک است.
شرکت مس به دنبال ایجاد رضایت مندی، شفافیت و دولت پاک است

به گزارش می متالز، خداداد غریب پور در مراسم رونمایی از طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس ضمن بیان این مطلب گفت: این طرح، سبب شفافیت در روند تولید از معدن تا محصول شده و زمانی که قیمت تمام‌شده محصول مشخص باشد، تصمیم‌گیری مناسب برای مسوولان تسهیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اصل این طرح در اختیار شرکت مس است و می تواند الگویی برای سایر شرکت ها شود.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو با اشاره به مزایای طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس تصریح کرد: از جمله مزایای این سیستم، به روز آوری خود و برخورداری از قدرت اصلاح است.

وی افزود: شرکت مس با افتتاح این سامانه، خود را براى تصمیمات چابک آماده می کند و این سرآغاز تحول جدیدی در این شرکت خواهد بود.

4500 میلیارد تومان طرح مسی آماده افتتاح

غریب پور با بیان اینکه شرکت مس 4500 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح دارد، گفت: این شرکت در کنار طرح های قابل افتتاح، حدود 1.8 میلیارد یورو و 13 هزار میلیارد تومان طرح جدید تعریف کرده است. اخیرا نیز طرح زیست محیطی اسید سولفوریک مس سرچشمه به ارزش 110 میلیون یورو توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: شرکت مس در شرایط تحریم صادرات داشته و توانسته طی 6 ماهه امسال به اندازه 12 ماهه سال 97 محصول صادر کند.

 رئیس هیأت عامل ایمیدرو خاطرنشان کرد: شرکت مس افزایش سرمایه های پی درپی خواهد داشت و این زایش ثروت در مس منجر به خلق ارزش خواهد شد.

وی ادامه داد: جذابیت سهم این شرکت در بورس برای سهامداران، حاکی از عملکرد درست این مجموعه در بخش معدن و صنایع معدنی و همچنین اقتصاد دارد.

اکتشافات ارزشمند در مس

غریب پور با اشاره به اکتشافات صورت گرفته در حوزه مس اعلام کرد: اکتشافات ارزشمندی در مناطق مختلف از جمله سونگون و سرچشمه انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه اکتشاف محدوده‌های با ظرفیت استان سیستان و بلوچستان، شرکت مس به معنای واقعی ملی شود.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو در این مراسم از کارشناسان و همه کسانی که در تکمیل طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی پشتیبانی کردند، تشکر کرد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده