تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۱۱۷۷
کد خبر: ۶۹۹۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید مسوولین هلدینگ شستا از باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن اصفهان

می متالز - محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره و جمعی از مسوولین هلدینگ شستا و منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان با حضور در ورزشگاه بزرگ فولادشهر، ضمن بازدید از شرایط و امکانات این ورزشگاه، با مسوولین، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
بازدید مسوولین هلدینگ شستا از باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، دکتر ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا با آرزوی موفقیت برای این تیم،  آرزو کرد که در دیدار پیش رو با پرسپولیس تهران، موفقیت های اخیر سبزپوشان نصف جهان تکرار شود. همچنین در ادامه کلیه بازیکنان ، سرپرستی و کادرفنی تیم فوتبال توسط علی منصوریان به حاضران در جلسه معرفی شدند.
یزدی زاده مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی نیز ضمن گفتگو با بازیکنان و کادر فنی برای تیم فوتبال باشگاه در ادامه بازی های لیگ برتر آروزی موفقیت نمود.
در ادامه دکتر حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت شستا به معرفی مسئولین این هدلینگ پرداخت و ابراز امیدواری نمود که این تیم در لیگ فوتبال کشور به جایگاه واقعی خود بازگردد.
در این دیدار جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، به ارائه گزارشی در خصوص شرایط تیم های مختلف در رده های سنی گوناگون پرداخت و سپس علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال باشگاه، توضیحاتی در خصوص شرایط تیم ارائه داد و از حضور این مسوولین در جمع بازیکنان و کادرفنی تقدیر کرد.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده