تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۴
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۷۰۱۹۴
سرویس خبر : زمین شناسی

توسعه تعاملات برون سازمانی اداره‌کل منطقه شمال شرق در حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف

می‌متالز - به نقل از اداره‌کل منطقه شمال شرق، در راستای گسترش تعاملات دست‌اندرکاران حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف در منطقه شمال شرق، جلسه مشترک مسئولان خانه معدن استان خراسان رضوی و مدیرکل و مسئولان حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف اداره‌کل منطقه شمال شرق برگزار شد.
توسعه تعاملات برون سازمانی اداره‌کل منطقه شمال شرق در حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف

به گزارش می‌متالز، دکتر جعفر طاهری همکاری و هماهنگی دست‌اندرکاران حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف را در گسترش فعالیت‌های معدنی استان بسیار مؤثر دانست و بر گسترش این تعاملات تأکید کرد.

وی همچنین ظرفیت بالای کارشناسی در اداره‌کل منطقه شمال شرق را نقطه قوت فعالیت‌های اکتشافی دانست که خانه معدن و شرکت‌های فعال در حوزه بهره‌برداری و اکتشاف معادن را می‌تواند در کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه کمک کند.

همچنین مهندس رضا نازپرور عضو هیات مدیره خانه معدن خراسان رضوی و مهندس غیور نائب رئیس خانه معدن استان نیز با استقبال از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه تشکیل جلسات مداوم کارشناسی در راستای اثربخشی بیشتر را خواستار شدند.

مهندس نازپرور همچنین مواردی از همکاری‌های اکتشافی را مطرح کرد که مقرر شد در تفاهم‌نامه‌ای که به همین منظور تنظیم خواهد شد، منعکس شود.

همچنین در این جلسه مهندس نادری معاون اکتشاف، مهندس قائمی معاون زمین‌شناسی و آقایان عزمی و صفری رؤسای ادارات اکتشاف فلزی و غیرفلزی نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند

عناوین برگزیده