تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۷
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۷۰۴۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحلیل تکنیکال دو پتروشیمی پردیس و جم، کشتیرانی و فولاد امیرکبیرکاشان

می متالز - سهام دو شرکت پتروشیمی پردیس و جم، کشتیرانی و فولاد امیرکبیرکاشان از طریق تحلیل تکنیکال یک کارگزاری پیش بینی شد.
تحلیل تکنیکال دو پتروشیمی پردیس و جم، کشتیرانی و فولاد امیرکبیرکاشان

به گزارش می متالز، در پی بازگشت رونق نسبی به بازار سهام و اقبال برخی گروه ها و شرکت ها، سهام شرکت های پتروشیمی پردیس، کشتیرانی، پتروشیمی جم و فولاد امیرکبیرکاشان از سوی کارگزاری آبان بررسی و تحلیل تکنیکال شد.

پتروشیمی پردیس: هرچند قیمت این سهم بر روی حمایت صعودی قرار دارد اما فشار فروش در رالی نزولی، قیمت را به پایین میانگین های مهم برده  داده و بتواند بالاتر از میانگین ها تثبت شود، احتمال شروع رالی صعودی دور از ذهن نیست . ولی تا زمان حضور در در ارقام کمتر از میانگین ها، ورود به نماد پر ریسک خواهد بود.

کشتیرانی: قیمت این نماد به فلت کمو برخورد کرده و متوقف شده و از عبور از سطح مقاومتی ایجاد شده ناکام مانده است. شکست این سطح می تواند نشانه حرکت به سمت سقف قبلی قیمت باشد. از طرفی ۵۹۵ تومان سطح حمایتی قیمت بوده که می تواند مانع از افت بیشتر قیمت شود.

پتروشیمی جم: این سهم به محدوده حمایت مورد نظر واکنش نشان داد و از این محدوده جدا کرد. احتمال اینکه یک رالی صعودی پایدار شکل گیرد دور از ذهن نیست. در این صورت هدف اول باند بالایی چنگال و محدوده ۱۴۰۰ تومان خواهد بود.

فولاد امیرکبیرکاشان: قیمت این سهم، برگشت مناسبی را از ۶۱٫۸ درصد فیبوناچی ریتریسمنت تجربه کرده و هم زمان از محدوده تراکمی خارج شده است. انتظار می رود تا زمانی که کف قبلی نقض نشده باشد ابتدا قیمت به ۲۰۰۰ تومان و سپس تا محدوده ۲۵۰۰ تومان و سقف کانال فرضی پیش روی کند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده