تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۷۰۶۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاحیه همایش بیمه و توسعه:

مرکز ملی ریسک در کشور راه‌اندازی می‌شود

می متالز - مرکز ملی ریسک در کشور با محوریت صنعت بیمه و ریسک‌های بزرگ مراکز تولیدی خدماتی و سایر نهادهای اقتصادی راه‌اندازی خواهد شد.
مرکز ملی ریسک در کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش می متالز، دکتر غلامرضا سلیمانی که در مراسم افتتاحیه نشست علمی بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه سخن می‌گفت با اعلام این خبر افزود: ارزیابی مدیریت ریسک باید به دو صورت تخصصی موردی و ترکیبی دنبال شود و صنعت بیمه پرچمدار ریسک در کشور خواهد بود.

 بر اساس این گزارش رئیس کل بیمه مرکزی از افزایش ضریب نفوذ بیمه به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم اقتصادی یاد و اظهار کرد: بالا رفتن سطح نفوذ بیمه در گرو تغییر رویکرد‌هایی است که متاسفانه در حال حاضر با چالش‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. وی افزود: صنعت بیمه به تمهیداتی نیاز دارد تا با رقابتی‌تر شدن بازار بیمه خدمات ارزان و با کیفیتی را به دست مصرف‌کنندگان برساند.  رئیس شورای‌عالی بیمه با اشاره به اهمیت تعامل صنعت بیمه و دانشگاه در امر توسعه شاخص‌های صنعت بیمه گفت: در دنیای امروز رقابت‌پذیری به اصل مهم اقتصادی مبدل شده و شرکت‌های بیمه باید این قابلیت را داشته باشند تا خدمات را به‌صورت ارزان‌تر و باکیفیت‌تر ارائه کنند.

عناوین برگزیده