تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۷۰۷۶۳

کسب جایزه توسط دو شرکت تابعه موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌ آهن

می متالز - دو شرکت تابعه موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن در نخستین دوره ملی لجستیک و زنجیره تامین موفق به کسب جایزه شدند.
کسب جایزه توسط دو شرکت تابعه موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌ آهن

به گزارش می متالز، نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین با همکاری دانشگاه امیرکبیر، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی در مرکز همایش‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور مسوولان، استادان و شرکت‌های برتر برگزار شد که دو شرکت از شرکت‌های تابعه موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن برگزیده و موفق به کسب لوح تقدیر شدند.

در رویداد استارت‌آپی این مراسم که ۱۷ مهرماه برگزار شد، استارت‌آپ ورسک موفق شد از بین ۴۸ شرکت‌کننده، به‌عنوان استارت‌آپ برگزیده حمل‌ونقل و لجستیک معرفی و تقدیر شود. استارت‌آپ ورسک ارائه دهنده خدمات ردیابی آنلاین واگن‌های باری در ایران و ۱۶ کشور آسیای میانه و حوزه بالتیک است که به گفته مسوولان این استارت‌آپ به‌زودی خدمات جدیدی از این استارت‌آپ در اختیار صاحبان کالا و شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی قرار خواهد گرفت. همچنین در بخش دیگر، شرکت راه‌آهن کشش موفق به کسب جایزه و اخذ گواهینامه از نخستین دوره ملی لجستیک و زنجیره تامین شد. در سالیان اخیر ظهور فناوری‌های نوین و ایجاد تحولات در بازارهای جهانی، مدیریت زنجیره تامین را بیش از پیش ضروری ساخته است، به‌طوری‌که سازمان‌های مختلف برای ایجاد و حفظ جایگاه رقابتی خود، ناگزیر به استفاده از مفاهیم و تکنیک‌های مدیریت زنجیره تامین هستند. برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین این امکان را فراهم آورده تا با معرفی الگو‌های برتر و تبیین استانداردهای جهانی در راستای افزایش توانمندی لجستیکی صنایع مختلف و تقدیر و تشویق و هدایت واحدهای صنعتی و خدماتی کشور در جهت حرکت در مسیر تعالی فعالیت لجستیک و زنجیره تامین گام بردارد.

عناوین برگزیده