تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۷۰۷۹۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

نشست صمیمانه سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با بسیجیان صندوق

می متالز - به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، فرمانده حوزه، فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با سرپرست و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد دیدار نمودند.
نشست صمیمانه سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با بسیجیان صندوق

به گزارش می متالز، دکترهاشمی منش سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در این نشست صمیمانه با تبریک هفته بسیج به عموم بسیجیان به ویژه بسیجیان صندوق بازنشستگی فولاد بر اهمیت و نقش بسیج در عرصه های مختلف تاکید نمود.

هاشمی منش ضمن استقبال از دریافت نظرات و پیشنهادات بسیجیان صندوق عنوان کرد: یکی از برنامه های ثابت بنده ملاقات های عمومی با کارکنان صندوق در فواصل زمانی معین است. چنانچه هر یک از بسیجیان عزیز نظرات و پیشنهاداتی داشته باشند می توانند در این جلسات مطرح نمایند.

گفتنی است پیش از سخنان سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد ، کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از فعالیت ها و برنامه های حوزه مقاومت بسیج صندوق و پایگاه های تابعه ارائه کرد.

کی پور تصریح کرد: در سال 93 حوزه مقاومت بسیج را در صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل دادیم و با تاکیدات مرکز بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تقویت و توسعه پایگاه ها را دنبال نمودیم و امروز فعالیت های فرهنگی،اجتماعی،ورزشی و ... در سطح پایگاه های ما در سراسر کشور در حال انجام می باشد.

وی افزود: یکی دیگر از کارهای انجام شده تشکیل هیات های اندیشه ورز با هدف تولید فکر و ایده، نقش آفرینی در جامعه هدف، هم افزایی با مدیران صندوق و تدوین نقشه راه حوزه مقاومت بسیج صندوق فولاد بوده است. کی پور عنوان کرد: همانگونه که استحضار دارید مجموعه بسیج خود را همواره در کنار سازمان ها جهت حل مشکلات و پیشبرد امور می داند.

وی خطاب به سرپرست صندوق گفت: لازم می دانم از همراهی همیشگی جنابعالی با مجموعه بسیج صندوق صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

در ادامه جلسه، چند تن از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

در پایان نیز از بسیجیان نمونه سال 1398 حوزه بسیج با اهدای تقدیرنامه، تقدیر به عمل آمد.

عناوین برگزیده