تاریخ: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۳۶۸
کد خبر: ۷۰۷۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گردهمایی دهم فولادسازان ایران و جهان

می متالز - ارزیابی‌ها نشان می‌دهد به رغم فراز و نشیب‌های اقتصادی کشور در سال‌‌های اخیر، صنعت فولاد و معدن توانسته روند رو به رشد خود در زمینه تولید و صادرات را حفظ کند.
گردهمایی دهم فولادسازان ایران و جهان

به گزارش می متالز، اما در شرایطی که اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، امکان مبادلات اقتصادی با سایر کشورها را محدود می‌کند، لازم است با ارتقای سطح کیفی محصولات، بهبود تعاملات تجاری با سایر کشورها و از همه مهم‌تر، هم‌افزایی و تضارب آرای فعالان حوزه صنعت و معدن با یکدیگر، در جهت حفظ و رشد میزان و کیفیت تولید و صادرات محصولات فولادی کشور تلاش کرد.

گروه رسانه‌ای «دنیای اقتصاد» با درک این مهم برای فراهم کردن بستری در جهت برآورده کردن این نیازها، دهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار را با همکاری مجتمع فولاد مبارکه اصفهان و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در تاریخ یکم و دوم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌کند. در این دوره از همایش همچون سنوات گذشته، بزرگان صنعت فولاد گرد هم می‌آیند تا در گفت‌وگوی مستقیم، فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت را بررسی کنند. در این دوره از همایش علاوه بر دعوت از کارشناسان و صاحب‌نظران داخلی، از متخصصان خارجی صنعت فولاد نیز دعوت به عمل آمده تا با بررسی‌های کارشناسی، علاوه بر وضعیت فعلی صنعت فولاد ایران و جهان، چشم‌انداز آن را نیز بررسی کنند. با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد، به‌عنوان یکی از شاخص‌های توسعه در پیوند با شرایط اقتصادی، زمینه‌ساز دستیابی به رشدی پایدار تلقی می‌شود، گروه رسانه‌ای «دنیای اقتصاد» برگزاری متوالی همایش فولاد را در دستور کار قرار داده است.

«پایش طرح جامع فولاد بر اساس شرایط کنونی»، «صادرات در مواجهه با چالش‌های بین‌المللی و داخلی؛ استفاده از ظرفیت تهاتر»، «فروش داخلی؛ بورس کالا؛ مشکلات و راهکارها»، «برنامه عملیاتی احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس؛ مسوولیت‌ها و اختیارات»، «بومی‌سازی و رونق تولید در صنعت فولاد»، «انرژی، آب، محیط زیست و اقتصاد چرخه‌ای در بهره‌وری صنایع فولاد و سنگ‌آهن»، «بهره‌وری، نوآوری و تکنولوژی؛ ارتباط موثر و کارآمد صنعت و دانشگاه و اثرات اقتصادی آن» هفت محور همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۲۷۱۰۱۸۰ و ۴۲۷۱۰۱۸۶ تماس بگیرند یا به وب‌ سایت http://events.den.ir مراجعه کنند.

عناوین برگزیده