تاریخ: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۷۰۸۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بررسی عملکرد آبان ماه شرکت پلی اکریل ایران:

افت فروش ۱۴ درصدی شپلی در آبان ماه / بازدهی ۸۰ درصدی سهم در یک سال

می متالز - مجموع فروش ریالی این شرکت در آبان ماه با افت ۱۴ درصدی همراه بوده و از ۴۱ میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان در پایان مهر ماه به ۳۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان در انتهای آبان رسیده است.
افت فروش ۱۴ درصدی شپلی در آبان ماه / بازدهی ۸۰ درصدی سهم در یک سال

به گزارش می متالز، شرکت پلی اکریل ایران با نماد شپلی اقدام به انتشار گزارش عملکرد خود در آبان ماه کرد.

مجموع فروش ریالی این شرکت در آبان ماه با افت ۱۴ درصدی همراه بوده و از ۴۱ میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان در پایان مهر ماه به ۳۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان در انتهای آبان رسیده است.

در همین راستا فروش نخ پلی استر این شرکت در آبان ماه با کاهشی ۱۸٫۵ درصدی، از ۱۶ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در مهر ماه به ۱۳ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان در آبان رسید.

الیاف و نوار پلی استر این شرکت هم افتی ۱۸٫۱ درصدی را تجربه کرد و از ۲۴ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان در مهر ماه به ۱۹ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان در آبان ماه رسید.

گفتنی است که شرکت شپلی در گزارش‌های شش ماهه خود، زیان خالص ۵۳ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومانی را اعلام و برای هر سهم ۱۵۰ ریال زیان شناسایی کرده بود.

همچنین طبق آخرین گزارش منتشر شده، زیان انباشته شرکت پلی اکریل ایران بالغ بر ۸۲۰ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان بوده و سرمایه این شرکت ۳۵۷ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان گزارش شده است.

اما با این حال سهم این شرکت در بازار پایه شرکت فرابورس ایران، طی یک سال اخیر رشدی ۸۰ درصدی مواجه شده و از ۱۰۸۵ ریال در آذر سال گذشته، به ۵۶۴۹ ریال در پایان معاملات هفته جاری رسید.

عناوین برگزیده