تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۷
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۷۰۹۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی مدیر جدید بانک صنعت و معدن در استان خراسان رضوی

می متالز - جلسه معارفه مدیر بانک صنعت و معدن در استان خراسان رضوی با حضور حسین عسکری عضو هیأت مدیره و مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب روز شنبه سی ام شهریورماه در محل ساختمان مدیریت شعبه مشهد برگزار شد.
معرفی مدیر جدید بانک صنعت و معدن در استان خراسان رضوی

به گزارش می متالز، در این جلسه غلامرضا حسن زاده قرائی به عنوان مدیر استان خراسان رضوی و رئیس شعبه مشهد معرفی و از خدمات حسین یوسفی تقدیر شد.

حسین عسکری در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سرپرست پیشین شعب خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به عملکرد بانک صنعت و معدن در سال گذشته لازم است با تلاش تمامی کارکنان از دانش موجود به صورت سیستماتیک برای رفع چالش ها و موانع استفاده کنیم.
وی با اشاره به افزایش اختیارات شعب بر ضرورت تأمین منابع تأکید نمود و افزود: برای افزایش نسبت کفایت سرمایه بانک و تغییر پرتفوی بانک از ارزی به ریالی، ضرورت دارد مدیران این بانک در شعب و ستاد در تعامل با یکدیگر و به صورتی کاملا هماهنگ و شفاف عمل نمایند.
عضو هیأت مدیره بانک خاطرنشان ساخت: سعی ما بر این است با یک برنامه مدون از تمامی ابزارها و روشهای بانکداری مدرن همچون بانکداری شرکتی و دیجیتال در جهت بهبود شاخص های عملکردی در زمینه جذب منابع، وصول مطالبات، فروش اموال تملیکی و بهبود رابطه با فعالان اقتصادی بهره برداری کنیم.
وی با بیان اهمیت ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان بر ضرورت تسهیل دسترسی آنان به خدمات بانکی و رعایت اصول مشتری مداری تأکید کرد و افزود: توجه به اهلیت و صلاحیت افراد متقاضی تسهیلات و سپس دقت در تخصیص و نظارت بر اجرای طرح های صنعتی سبب مدیریت صحیح منابع مالی بانک خواهد شد.
عسکری همچنین بر لزوم برخورداری از رفتار حرفه ای و انجام کار گروهی با تکیه بر اعتماد متقابل در سازمان تأکید کرده و بیان داشت: ساده سازی امور و کاستن از پیچیدگی فرآیندهای کاری باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران و کارشناسان باشد.
در جریان این سفر عضو هیأت مدیره بانک و مدیر امور راهبری شعب از شرکتهای پارس سامان ایرانیان، احیاء درمان، سامان داروی هشتم و شرکت پارس شعاع توس بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان روند فعالیت و مسایل مربوط به این واحدهای تولیدی قرار گرفتند.

عناوین برگزیده