تاریخ: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۷۱۰۴۳
سرویس خبر : انرژی
نوده فراهانی:

افزایش سهیمه بنزین وانت‌ بارهای میادین میوه و تره‌ بار

می متالز - رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه کمبودی در عرضه اقلام مورد مصرف در شب یلدا نداریم و قیمت‌ها به صورت شبانه‌ روزی کنترل می‌شوند، گفت: طی این هفته قرار شده است به سهمیه سوخت حمل و نقل وانت بارهای میادین میوه و تره بار ۱۰۰ لیتر بنزین اضافه شود.
افزایش سهیمه بنزین وانت‌ بارهای میادین میوه و تره‌ بار

به گزارش می متالز، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران درباره وضعیت اقلام مورد مصرف در شب یلدا اظهار کرد: کمبودی در عرضه اقلام مورد مصرف در شب یلدا نداریم و قیمت‌ها به صورت شبانه‌ روزی کنترل می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف تهران از شناسایی تعداد واحد‌های متخلف خبر داد و تصریح کرد: طبق آماری که در اختیار ما و سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده است، متاسفانه ۶ تا ۷ درصد واحدهای صنفی متخلف شناسایی شده اند که برای آنها پرونده تشکیل شده است؛ البته برای بار اول به آن‌ها تذکر داده و در صورت تکرار مغازه آن‌ها را پلمپ می‌کنیم.

به گفته نوده فراهانی، این میزان تخلفات رشدی نداشت است.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه نرخ بنزین بر حمل و نقل تاثیرگذار است، تصریح کرد: درست است که بنزین ۵۰ درصد گران شد؛ اما این امر بدین معنا نیست که یک کسبه یا واحدصنفی بخواهد بدلیل حمل بار، کالای خود را گران تر بفروشد.

نوده فراهانی در پایان گفت: طی این هفته قرار شده است به سهمیه سوخت حمل و نقل وانت بارهای میادین میوه و تره بار ۱۰۰ لیتر بنزین اضافه شود. این امر موجب می‌شود که به مردم فشاری وارد نشود.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی در بازار اقلام اساسی همواره وجود دارد، اظهار کرد: اگر افراد افزایشی در نرخ اقلام دیدند می توانند با سامانه ۱۲۴ که به صورت آنلاین پاسخگوی مردم است تماس بگیرند.

عناوین برگزیده