تاریخ: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۹
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۷۱۰۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ ارز / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در هفته دوم ماه آذر، ۳۰۰ تومان افزایش یافت و نرخ دلار در روز پنج‌شنبه به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ ارز / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت دلار در بازار ارز که هفته گذشته حدود ۶۰۰ تومان افزایش یافته بود، این هفته نیز به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد ۳۰۰ تومانی خود به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز ۱۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

سومین روز هفته با آغاز به کار بازارهای جهانی قیمت ارز در صرافی ملی به روند صعودی خود بازگشت و پس از رشد ۱۵۰ تومانی، قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

روز سه‌ شنبه نرخ ارز ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ یورو نیز به رقم ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز ۲۰۰ تومان افزایش یافت تا بهای دلار به رقم ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان برسد.

روز پنجشنبه بهای ارز نسبت به روز چهارشنبه تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان ثابت ماند.

عناوین برگزیده