تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۷۱۱۰۷

نقاط حادثه‌خیز جاده‌های منتهی به شهرستان مبارکه اصلاح شود

می متالز - نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: از هر سمتی که این شهرستان را محل عبور خود قرار دهید به نوعی یک قتلگاه است و ۵۷ کشته از ابتدای سال تا کنون در جاده‌های منتهی به این شهرستان وجود داشته است.
نقاط حادثه‌خیز جاده‌های منتهی به شهرستان مبارکه اصلاح شود

به گزارش می متالز، زهرا سعیدی ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان در شهرستان مبارکه با اشاره به مشکلات این شهرستان اظهار داشت: شهرستان‌های استان اصفهان از جمله شهرستان مبارکه در اقتصاد و صنعت کشور سهم بسزایی را ایفا می‌کنند، اما ورودی‌های شهرستان مبارکه ایراد امنیت جانی را با خود به همراه دارد که جاده اصفهان - مبارکه با وجودی که اوراق مربوط به گاردریل جاده‌ای آن برای حفاظت از تیربرق‌های کنار این جاده دریافت شده اما هیچ پیمانکاری آن را تقبل نکرده است.

وی با بیان اینکه از هر سمتی که این شهرستان را محل عبور خود قرار دهید به نوعی یک قتلگاه است، تصریح کرد: 57 کشته از ابتدای سال تا کنون در جاده‌های منتهی به این شهرستان وجود داشته است و از طرف دیگر در بلوار امام رضا که از دیگر ورودی‌های این شهرستان است، متاسفانه بار یک آزاد‌راه را به این محله 3 هزار نفره محول کرده‌اند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز توانبخشی نگهداری معلولین کل استان اصفهان در این شهرستان واقع شده است که جزو افتخارات این شهرستان است اما متاسفانه بودجه آن شهرستانی است و همچنین زندان اسد آباد به عنوان مرکز آسیب‌های اجتماعی در سطح استان و حتی کشوری است که آن هم بودجه شهرستانی دریافت می‌کند.

وی با اشاره به آلودگی فولاد مبارکه و سایر صنایع گفت: بادی وزیده نمی شود که براده‌های آهن ناشی از این صنایع را برطرف کند و خواسته و ناخواسته این براده‌های آهن بر سر مردم می‌ریزد و شهرستانهای اطراف را هم شامل می‌شود که امیدواریم اصلاحات قانونی عمده‌ای در این خصوص انجام گیرد.

عناوین برگزیده