تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۹
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۷۱۲۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شستا در بازدید از شرکت مس شهید باهنر کرمان تاکید کرد:

افزایش انگیزه سرمایه گذاران با افزایش سرمایه «فباهنر»

می متالز - افزایش سرمایه با طرح توجیهی مناسب با سیر مراحل قانونی انگیزه سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد.
افزایش انگیزه سرمایه گذاران با افزایش سرمایه «فباهنر»

به گزارش می متالز، محمد رضوانی‌فر در بازدید از شرکت مس شهید باهنر کرمان با اشاره به اهمیت اصل افزایش سرمایه و تزریق نقدینگی با ارائه طرح توجیهی مناسب، گفت: شرکت‌ها اگر در مجامع سالیانه خود به طور پیوسته و به موقع به تقسیم سود و افزایش سرمایه بپردازند، هم انگیزه سرمایه‌گذاران را افزایش خواهند داد و هم بقای مجموعه خود را با تخصیص مناسب منابع و به روز کردن تجهیزات تضمین خواهند کرد.

مدیرعامل شستا در بازدید از بخش های مختلف کارخانه مس شهید باهنر در جمع مدیران و کارکنان این مجموعه صنعتی، سرمایه انسانی را مهمترین مزیت آن بر شمرد و افزود: ایجاد ساختار نظام‌مند و به کارگیری مدیران با انگیزه، با نشاط و به روز استمرار پیشرفت‌های این مجموعه عظیم صنعتی را نوید می‌دهد.

وی با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در دوره مدیریت اخیر، گفت: توانمندی و قدرت سازمان‌ها را در شرایط کنونی فراتر از داشتن سرمایه، در گرو مدیریت دانش و سهیم کردن کارکنان در این امر می‌دانم و این اصل باید مورد توجه قرار گیرد.

رضوانی همچنین رشد 74 درصدی فروش و 386 درصدی سود خالص با وجود محدودیت‌های تولید و فروش را نوید بخش دانست و از پیشرفت فیزیکی در دو طرح بروزرسانی ضروری خطوط تولید کارخانه نورد و راه اندازی کارگاه قطعه سازی و آبکاری باسبار خبرداد.

عناوین برگزیده