تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۷۱۲۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با رشد ۵۰۹۶ واحدی شاخص بورس تهران؛

ارزش معاملات امروز به بیش از ۲۰۳۳ میلیارد تومان رسید

می متالز - امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۶۹۲ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۱۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۰۳۳ میلیارد تومان رسید.
ارزش معاملات امروز به بیش از ۲۰۳۳ میلیارد تومان رسید

به گزارش می متالز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۵۰۹۶ واحدی عدد ۳۲۷ هزار و ۶۲۴ واحد را نمایش داد. شاخص هم‌وزن نیز به رقم ۱۰۱ هزار و ۶۲ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۳۵ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۷۶ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز از ۴۲۲۸ را ثبت کرد.

امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۶۹۲ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۱۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۰۳۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های "فولاد"، "فملی" و "رمپنا" به ترتیب با ۷۰۸، ۵۹۹ و ۳۹۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های "شخارک"، "همراه" و "پارس" به ترتیب با ۱۳۶، ۷۴ و ۳۴ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "وبملت" و "فاراک" پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فلزات اساسی برترین گروه صنعت بود و دارو و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده