تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۷۱۲۶۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در راستای طرح تامین لاستیک ناوگان حمل و نقل انجام شد؛

توزیع افزون بر 41 هزار حلقه لاستیک در چهارمحال و بختیاری

می متالز - رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح تامین لاستیک ناوگان حمل و نقل (اواخر تیر ماه)تا‌کنون 41 هزار و 541 حلقه لاستیک جذب و با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.
توزیع افزون بر 41 هزار حلقه لاستیک در چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز، عبداله رضوی با بیان این مطلب، افزود: ازاین مجموع 10 هزار و 161 حلقه لاستیک تولید داخل و31 هزار و 380 حلقه لاستیک وارداتی توزیع شده است.

وی گفت: اولویت بندی تامین و توزیع تایر های مورد نیاز از طریق سازمان راهداری و حمل ونقل بار و مسافر صورت می گیرد ولاستیک های توزیع شده در سایز (24*12)، (22.5*80*315)، (22.5*65*385) بعنوان پر مصرف ترین لاستیک های تقاضا شده است.

رضوی با اشاره به اینکه مصرف لاستیک خودروهای سنگین دربرخی شهرهای این استان بیشترازشهرهای دیگر کشور است، گفت: توزیع لاستیک سنگین بین شهری بر اساس پیمایش توسط اداره کل راهداری صورت میگیرد.

وی گفت: تمامی هم استانی های گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در بازار، مراتب را از طریق تلفن 124 اعلام کنند.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت استان گفت: در حال حاضر ناوگان درون شهری برای دریافت لاستیک باید از طریق سامانه یو. تی. سی. ام. اس (utcms) اقدام کنند و با مراجعه به شهرداری ها پروانه اشتغال و سپس با نصب سیستم باربرگ مجوز دریافت لاستیک را دریافت کنند.

عناوین برگزیده