تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۶
بازدید: ۴۲۱
کد خبر: ۷۱۲۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل این کاشی‌ساز مطرح‌ کرد:

"کصدف" و بی‌اطلاعی از نوسان قیمت سهم

می متالز - افزایش بی رویه قیمت سهام "کصدف" با قیمت هر سهم ۶.۵۱۳ ریال با ارزش واقعی یا منصفانه بازار هر سهم همخوانی ندارد و این شرکت احتمال ضرر و زیان سهامداران خرد را پیش‌بینی می‌کند.
"کصدف" و بی‌اطلاعی از نوسان قیمت سهم

به گزارش می متالز، شرکت کاشی صدف با توجه به افزایش قیمت سهام این شرکت را متاثر از فعالیت شرکت ندانست و بیشتر نظرات غیرکارشناسی را برای این رشد دخیل دانست.

در این شفاف‌سازی آمده است که با توجه به افزایش بی رویه قیمت سهام شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده با نماد "کصدف" با قیمت هر سهم ۶.۵۱۳ ریال در مورخ ۹۸/۰۹/۰۶ بوده که این قیمت با ارزش واقعی یا منصفانه بازار هر سهم همخوانی ندارد و این شرکت احتمال ضرر و زیان سهامداران خرد را پیش‌بینی می‌کند.

لازم به ذکر است که رویداد‌های موثر بر سود و زیان این شرکت رخ نداده و همچنین طبق افشاء صورت مالی ۶ ماهه منتهی به ۹۸/۰۶/۳۱ تا مقطع فعلی هیچگونه تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی، سودآوری، عملکرد یا افزایش سرمایه شرکت ایجاد نشده است و تا پایان سال نیز متصور نبوده و در صورت بروز هرگونه رویداد که از مصادیق اطلاعات با اهمیت باشد مراتب به استحضار خواهد رسید؛ لذا به نظر می‏رسد این نوسانات ناشی از نقطه نظرات غیر کارشناسی گروهی از سهامداران می‏ باشد. خواهشمند است در این خصوص اعلام نظر نموده و اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده