تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۷۱۶۲۰
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کرد:

تولید ریل ملی، انگیزه‌ای بالقوه برای تولید لکوموتیو ملی/ نقش حیاتی و جهادی ذوب آهن در تحول صنعتی کشور ستودنی است

می متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: نام ذوب‌آهن اصفهان به عنوان پایه‌گزار صنایع، در تاریخ‌ِ بسیاری از پروژه‌های مهم و کارخانجات صنعت کشور حک شده است.
تولید ریل ملی، انگیزه‌ای بالقوه برای تولید لکوموتیو ملی/ نقش حیاتی و جهادی ذوب آهن در تحول صنعتی کشور ستودنی است

به گزارش می متالز، غلامحسین مظفری، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بازدید از غرفه‌ ذوب‌آهن اصفهان در یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2019) گفت: مجموعه بزرگ ذوب‌آهن اصفهان یکی از فرصت‌های تکرارنشدنی کشور است که در حوزه‌های صنعت و اقتصاد از بزرگترین و تأثیرگزارترین‌هاست و می‌توان از آن به عنوان مهمترین شرکتِ زیرساختیِ اقتصادِ کشور نام برد.

ذوب‌آهن اصفهان را صرفا نباید به عنوان یک واحد تولیدی شناخت بلکه این شرکت به عنوان پیشرانِ توسعه در کل بخش‌های دیگر می‌باشد که این فرصتِ مناسبی برای کل کشور است.

وی در ادامه گفت: انشاالله تولید ریل ملی، انگیزه‌ای بالقوه برای تولید لکوموتیو ملی گردد که این امر با وجود متخصصان و دانش‌مندان داخلی کاری شدنی‌ست و نام ذوب‌آهن اصفهان به عنوان پایه‌گذار صنایع، در تاریخ‌ بسیاری از پروژه‌های مهم و کارخانجات صنعت کشور حک شده است و این نقش حیاتی و جهادی، در تحول صنعتی کشور ستودنی‌ست.

عناوین برگزیده