تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۵
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۷۱۶۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

وضعیت صنعت نسبت به سال گذشته بهتر است

می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وضعیت صنعت کشور به رغم همه محدودیت‌های تحریمی در سال 98 نسبت به سال قبل بهبود یافته و صنعت گران ایرانی توانسته‌اند بر مشکلات غلبه کنند.
وضعیت صنعت نسبت به سال گذشته بهتر است

به گزارش می متالز، سعید زرندی عصر امروز در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه صنعت اصفهان اظهار کرد: وضعیت صنعت کشور به رغم همه محدودیت‌های تحریمی در سال 98 نسبت به سال قبل بهبود یافته و صنعتگران ایرانی توانسته‌اند بر مشکلات غلبه کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این نمایشگاه‌ها سرآغازی برای نمایش توانایی صنعتی ایرانیان بوده و امیدواریم در سال‌های آینده با تقویت چنین نمایشگاه‌هایی، صنعت کشور را در عرصه جهانی به نمایش بگذاریم، صنعت کشور در این سال توانسته به بازیابی کامل برسد.

ایرج موفق نیز در این مراسم اعلام داشت: تعداد حاضرین در نمایشگاه صنعت اصفهان نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: مشارکت‌کنندگان متعددی در این نمایشگاه حضور دارند و قطب بودن اصفهان در صنعت باعث افزایش جذابیت‌های این نمایشگاه شده است.

علی یارمحمدیان نیز اظهار کرد: بیش از 10 هزار واحد تولیدی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و مشارکت‌کنندگانی از استان‌های البرز، مرکزی، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و خراسان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان همچنین تصریح کرد: تعداد حاضرین این دوره از نمایشگاه صنعت با رشد مواجه بوده و به 150 عدد رسیده است.

عناوین برگزیده