تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۸
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۷۱۶۳۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد خبر داد؛

سارقان بازار آهن شادآباد بازداشت شدند/ کشف بیش از دو تن میلگرد از مخفیگاه متهمان

می متالز - رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد با اشاره به بازداشت ۶ سارقی که از بازار آهن شادآباد سرقت می‌کردند، گفت: از مخفیگاه این افراد بیش از ۲ تن میلگرد کشف شده است.
سارقان بازار آهن شادآباد بازداشت شدند/ کشف بیش از دو تن میلگرد از مخفیگاه متهمان

به گزارش می متالز، حمیدرضا موسوی  از دستگیری ۶ سارق در محدوده کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد خبر داد و گفت: بعد از واصل شدن گزارش‌های مردمی مبنی بر افزایش سرقت آهن از برخی مغازه‌های موجود در بازار آهن شادآباد، تیمی ویژه از کلانتری یافت‌آباد برای بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شد.

وی ادامه داد: بعد از تحقیقات میدانی پلیس، مشخص شد که سارقان در قالب یک تیم ۶ نفره اقدام به سرقت آهن از مغازه‌ها می‌کردند و برای اقدامات خود نیز از دو خودروی نیسان استفاده می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد تصریح کرد: مأموران با تکمیل تحقیقات میدانی، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به بازداشت هر ۶ متهم شدند و از طرفی از مخفیگاه این افراد، مقادیری آهن و اقلام سرقتی دیگر نیز کشف شد.

موسوی با اشاره به اعتراف متهمان به جرم ارتکابی اظهار کرد: از مخفیگاه متهمان، بیش از دو تن میلگرد کشف شده است و کارشناسان ارزش مالی اقلام کشف شده را ۱۲ میلیون تومان برآورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان بعد از تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار خواهند گرفت.

عناوین برگزیده