تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۶۷۱
کد خبر: ۷۱۷۵۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

کارخانه کاشی خزر با سرمایه گذاری 60 میلیارد تومانی به چرخه تولید برگشت

می متالز - کارخانه تولیدی کاشی و سرامیک خزر پس از 4 سال تعطیلی با اشتغالزایی 400 نفر بازگشایی شد.
کارخانه کاشی خزر با سرمایه گذاری 60 میلیارد تومانی به چرخه تولید برگشت

به گزارش می متالز، بزرگترین کارخانه تولید سرامیک و کاشی شمال کشور امروز با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و جمعی از مسئولان محلی گیلان بازگشایی شد.

وی با حضور در آئین گشایش این کارخانه گفت: کارخانه کاشی خزر با سرمایه گذاری 60 میلیارد تومانی بخش خصوصی و حمایت کارگروه رفع موانع تولید گیلان و دستگاه قضا بعد از 4 سال رکود به چرخه تولید بازگشت و موقعیت اشتغالزایی 400 نفر فراهم شد .

امام جمعه رشت گفت: ظرفیت تولید کاشی و سرامیک این کارخانه حدود با 3 برابر افزایش از 4 هزار به 15 هزار متر مربع در روز رسیده است که برنامه ریزی مدیران کارخانه بر آن است تا محصول تولیدی کارخانه کاشی و سرامیک خزر به کشورهای اوراسیا ، ترکیه ، سوریه و عراق صادر شود.

پیش از این صادرات بزرگترین صادر کننده کاشی و سرامیک شمال کشور4 میلیون دلار در سال بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم بازگشت کارخانه کاشی خزر با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور باید از اتکا به بودجه نفت رهایی یابد افزود : کشور دارای توانمندی های صنعتی و معدنی فراوانی است که با سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی اقتصاد پویا می شود.

آیت الله فلاحتی از حمایت های دولت و قوه قضاییه در راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی راکد قدردانی کرد و ادامه این روند را خواستار شد.

عناوین برگزیده