تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۷۱۷۷۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

عدم سرمایه‌گذاری زیرمجموعه‌های بانک و بیمه و تامین اجتماعی در آذربایجان‌غربی خسارت بزرگی است/ مخالف واگذاری کارخانه سیمان ارومیه هستم

می متالز - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری زیرمجموعه های بانک و بیمه و تامین اجتماعی در آذربایجان غربی می تواند عایدی بسیار زیادی برای مردم این استان داشته باشد.
عدم سرمایه‌گذاری زیرمجموعه‌های بانک و بیمه و تامین اجتماعی در آذربایجان‌غربی خسارت بزرگی است/ مخالف واگذاری کارخانه سیمان ارومیه هستم

به گزارش می متالز، نادر قاضی پور اظهار کرد: عدم سرمایه گذاری زیرمجموعه های بانک و بیمه و تامین اجتماعی در آذربایجان غربی یک خسارت بزرگ برای مردم این استان است.

وی، افزود: سرمایه های هنگفتی که این مجموعه ها در اختیار دارند اگر به سمت فرصت های مناسب سرمایه گذاری در استان سوق پیدا کند، می تواند موجب ایجاد اشتغال فراوان برای مردم شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اخیرا با صحبت های صورت گرفته، موافقت رئیس شستا و وزیر صمت برای ایجاد کارخانه های سیمان سفید و کاغذ سنگ در استان جلب شده و مطالعات اولیه احداث این مجوعه ها در حال انجام است.

قاضی پور، در ادامه با اشاره به مخالفتش در خصوص واگذاری کارخانه سیمان ارومیه به بخش خصوصی، ابراز داشت: کارخانه سیمان ارومیه مجموعه ای است که با حداقل نیرو و سرمایه، بازده مناسبی دارد و من با واگذاری این کارخانه به شکل یک جا به بخش خصوصی مخالف هستم.

وی، گفت: اگر بنا به واگذاری باشد باید این کار از طریق عرضه در بورس صورت گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده فعلا واگذاری کارخانه سیمان ارومیه منتفی شده اما پیگیری های برخی افراد برای این اقدام همچنان ادامه دارد.

عناوین برگزیده