تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۵
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۷۱۸۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیانیه مطبوعاتی شرکت رتبه‌بندی اعتباری "پایا"

می متالز - شرکت رتبه‌بندی اعتباری "پایا"، رتبه اعتباری بلندمدت BBB و رتبه اعتباری کوتاه‌مدت A۳ با درجه سرمایه‌گذاری را به شرکت گسترش انرژی پاسارگاد (سهامی خاص) تخصیص داد.
بیانیه مطبوعاتی شرکت رتبه‌بندی اعتباری "پایا"

به گزارش می متالز، این تخصیص طبق بررسی داده‌های کمی شامل صورت‌های مالی و نسبت‌های مالی مستخرج از آن و ویژگی‌های کیفی شامل ارزیابی‌های مربوط به فعالیت‌های شرکت، حاکمیت شرکتی، محیط عملیاتی، تأمین مالی و سوابق آن و نیز تحلیل فضای کلان اقتصادی، کسب‌وکار و صنعت مربوط صورت گرفت.

بر اساس واژه‌نامه تعاریف شرکت رتبه‌بندی اعتباری "پایا"، در این طبقه از رتبه اعتباری بلندمدت، ظرفیت ایفای تعهدات مالی در سطح قابل‌قبول است. بااین‌حال این ظرفیت ممکن است با احتمال بیشتری نسبت به طبقات بالاتر در آینده تقلیل یابد.

 شایان ‌ذکر است کلیه تحلیل‌های کمی بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌شده و یادداشت‌های همراه آن برای سال‌های مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۵، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و سایر اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت گسترش انرژی پاسارگاد (سهامی خاص) انجام شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نتایج رتبه بندی به تارنمای شرکت به آدرس www.payacr.ir مراجعه یا با شرکت رتبه‌بندی اعتباری "پایا" تماس برقرار کنید.

عناوین برگزیده