تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۱
بازدید: ۳۶۵
کد خبر: ۷۱۹۰۲
سرویس خبر : متالورژی و مواد
ساداتی:

با وفاق بر مشکلات غلبه می کنیم/ تامین سوخت واحدهای ریخته گری حل شد/ 14 تنفر تاکنون در انتخابات ثبت نام کرده اند

می متالز - فرماندار رباط کریم گفت: تمام تلاش خود را به کار می بریم تا فارغ از بروکراسی اداری مشکلات تولیدکنندگان را در خود شهرستان مرتفع نماییم.
با وفاق بر مشکلات غلبه می کنیم/ تامین سوخت واحدهای ریخته گری حل شد/ 14 تنفر تاکنون در انتخابات ثبت نام کرده اند

به گزارش می متالز، سید مهدی ساداتی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور ولی بریم نژاد، مشاور امور اقتصادی استاندار تهران برگزار شده بود در خصوص ضمن تاکید بر تعامل و همکاری بین اعضای کارگروه و صاحبان صنایع افزود: مسوولان شهرستان، شهرک های صنعتی و کارآفرینان و دیگر دست اندرکاران همه به خوبی به شرایط اقتصادی کشور در فضای پسا برجام و تحریم های اعمال شده اشراف داریم اما نباید اجازه دهیم این مشکلات دلیلی بر رهاسازی و تشتت در مقوله اقتصادی شود.

رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه بر وفاق بین مسوولان دستگاه های صنعتی و اجرایی با روسای ادارات تاکید کرد و افزود: باید با وفاق، تعامل و مثبت نگری به دنبال یافتن راه های منطقی برای هموار کردن زمینه مشکلات واحدهای اجرایی و کارآفرینی برای چرخاندن چرخ خای صنعتی و اشتغال آفرینی در سال رونق تولید باشیم.
نماینده عالی دولت با اشاره به ماحصل جلسه ستاد تسهیل برگزار شده در استانداری  که برای حل مسائل تولییدی شهرستان بر پا شده بود، تشریح کرد: در این جلسه مصوب شد، موضوع تامین سوخت واحدهای ریخته گری تا پایان سال آتی مرتفع شود، هم چنین مقوله گاز رسانی واحدهای انتهای فاز یک شهرک صنعتی پرند توسط شرکت شهرک های صنعتی حل شد.

وی در ادامه با اشاره به سه مصوبه دیگر عنوان کرد: تعیین محد.وده شهرک های صنعتی خصوصی، مشکلات بیمه تامین اجتماعی واحدهای صنعتی و تسهیلات رونق تولید با بهره گیری از تبصره ماده 18 برای حل مشکلات ولی نعمتان در دستور جلسه قرار گرفت و به صورت مصوبه به دستگاه های متولی برای پیگیری ارجاع شد.

رییس حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان در پایان تشریح کرد: بحث ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذر شروع شده تاکنون 14 نفر ثبت نام کرده اند. از نخبگان و دغدغه مندان انقلاب اسلامی خواستاریم برای پرشور تر کردن تنور انتخابات پای کار بیایند چرا که خط قرمزی برای ممنوعیت ثبت نام برای هیچ شخصی وجود ندارد.

بریم نژاد در ادامه با تشکر از فرماندار شهرستان رباط کریم به عنوان نماینده استاندار تهران هدف از حضور در جلسه را رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارآفرینان دانست و گفت: بنا به فرموده ریاست جمهور و دستور استاندار تهران به جد باید پیگیر حل مشکلات واحدهای تولیدی بالای 50 نفر بود تا جلوی رکود و یا بسته شدن محل ارتزاق مردم گرفته شود.
مشاور امور اقتصادی استاندار تهران در ادامه افزود: اگر طی گفتگوها مشکلات کارآفرینان و روسای ادارات در شهرستان مرتفع نشود، دوستان می توانند با مستندات کافی جهت پیگیری رفع مشکلات به استانداری مراحعه کنند.

عناوین برگزیده