تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۹
بازدید: ۵۱۷
کد خبر: ۷۲۰۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
توسط استاندار مرکزی اعلام شد:

نتیجه جلسه جهانگیری با وزیران و چند رئیس و مدیر درباره هپکو، آذرآب و واگن پارس

می متالز - استاندار مرکزی، مصوبات جلسه معاون اول رئیس جمهور، وزیران صنعت، راه و تعاون، روسای سازمان های بورس و خصوصی‌سازی و... درباره شرکت های هپکو، آذرآب و واگن پارس را اعلام کرد.
نتیجه جلسه جهانگیری با وزیران و چند رئیس و مدیر درباره هپکو، آذرآب و واگن پارس

به گزارش می متالز، علی آقازاده در ارتباط زنده با بخش خبری ۲۰ شبکه آفتاب استان مرکزی، جزئیات جلسه بررسی سه شرکت هپکو، آذرآب و واگن پارس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیران صنعت، راه و تعاون، روسای سازمان های بورس و خصوصی‌سازی، مدیران عامل بانک های ملی و تجارت و مپنا و را اعلام کرد و گفت: مقرر شد ۳۵ میلیارد تومان وام برای سرمایه در گردش شرکت هپکو و ۴۰ میلیارد تومان هم از خزانه دولت برای مطالبات بازنشستگان هپکو اختصاص یابد.

وی ادامه داد: طی دو هفته آینده، سازمان خصوصی‌سازی هپکو را به وزارت صنعت تحویل می‌دهد تا با بررسی های کارشناسی، مالک این شرکت تعیین  شود. همچنین وزیر راه قول خریداری ۳۰۰ دستگاه تجهیزات برای سازمان راهداری داد و دهیاری‌ها هم خرید ۳۰ تا ۴۰ بیل مکانیکی را متعهد شدند.

اسحاق جهانگیری هم شرکت های هپکو، آذرآب و واگن پارس را سه کارخانه مهم معرفی و بر ضرورت حل مسائل در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد و از وزارت صنعت خواست برای شناسایی موانع و رفع مشکلات این سه شرکت اقدام کند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده