تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۷۲۰۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"فرابورس" با اعلام افزایش درآمد و نقش سینگال فروشان متقلب آماده بازگشت شد

می متالز - نماد شرکت فرابورس با اعلام افزایش ۱۹ درصدی درآمد و نقش سینگال فروشان متقلب در افزایش قیمت سهام، بعد از توقف و تعلیق ۱۶ روزه آماده بازگشایی شد.
"فرابورس" با اعلام افزایش درآمد و نقش سینگال فروشان متقلب آماده بازگشت شد

به گزارش می متالز، نماد شرکت فرابورس در حالی از 3 آذر ماه به دلیل پوشش 88 درصدی بودجه اعلامی در 8 ماهه سال جاری، بسته  و سپس تا 19 آذر تلیق شده بود که در پی اعلام نقش سینگال فروشان متقلب در افزایش قیمت سهام این شرکت و بورس انرژی و شفاف سازی دیروز، آماده بازگشت به تابلو معاملات شد.

براساس این گزارش، "فرابورس" عصر دیروز اعلام کرد: برآورد درآمدهای عملیاتی شرکت از 110 به 131 میلیارد تومان و هزینه های پرسنلی، اداری و عمومی از 42.6 به 49.9 میلیارد تومان تغییر یافته است.

بنابراین گزارش، سهام این شرکت از 14 آبان ماه طی 10 روز کاری با بازدهی مثبت 49.7 درصدی همراه شده  و سروش خواجه حق‌وردی مدیر نظارت و بازرسی فرابورس دو روز پیش در خصوص نمادهای معاملاتی فرابورس و بورس انرژی که یکی از کانال‌های تلگرامی در خصوص آنها اقدام به ارائه سیگنال خرید و دستکاری بازار کرده، گفت: گزارشات متعددی در خصوص اقدامات مجرمانه کانال بورس پول با مدیریت باقر.ب با موضوع ظن وقوع بزه دستکاری و فعالیت مشاور سرمایه‌ گذاری بدون اخذ مجوز تهیه و به سازمان بورس ارجاع شده است .

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده