تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۱
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۷۲۰۶۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در احداث جاده مهم:

هیات وزیران با هزینه های قابل قبول مالیاتی شرکت بزرگ بورس موافقت کرد

می متالز - هیات وزیران ضمن اصلاح آیین نامه تشکیلات مرکز اطلاعات مالی با هزینه های قابل قبول مالیاتی شرکت ملی صنایع مس ایران در احداث جاده مهم و تنها مسیر ارتباطی با منطقه اوراسیا موافقت کرد.
هیات وزیران با هزینه های قابل قبول مالیاتی شرکت بزرگ بورس موافقت کرد

به گزارش می متالز، هیات وزیران در جلسه ۱۳ آذر،  آیین نامه تشکیلات مرکز اطلاعات مالی را برای تامین نظر هیات تطبیق اصلاح کرد که طبق آن مرکز اطلاعات مالی می تواند دستور توقیف و جلوگیری از انتقال وجوه و اموال مشکوک را حداکثر تا 24 ساعت صادر و بلافاصله پس از حصول دسترسی، مراتب را به مقام قضائی گزارش و مطابق دستور وی عمل کند.

چنانچه بعد از 24 ساعت مجوز مراجع قضائی صادر نشود، رفع توقیف می شود. پرداخت حق حضور در جلسات نیز در چارچوب قوانین و مقررات مربوط خواهد بود.

همچنین در این جلسه، پیشنهاد وزارت راه و به استناد قانون مالیات های مستقیم با تلقی شدن هزینه های شرکت ملی مس ایران (مجتمع مس سونگون) در احداث جاده دو بانده خواجه به ورزقان به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی موافقت کرد.

جاده دو بانده خواجه به ورزقان در استان آذربایجان شرقی، تنها مسیر ارتباطی با منطقه اوراسیا بوده و به لحاظ توسعه فضای مناسب جهت شکل­‌گیری فعالیت ­های اقتصادی در منطقه و خارج از منطقه به ویژه با جمهوری ارمنستان، حائز ­اهمیت است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده