تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۴۱۵
کد خبر: ۷۲۰۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توسط یک کارگزاری ارایه شد:

تحلیل تکنیکال سهام پرداخت الکترونیک سامان کیش + "وبشهر و شتران"

می متالز - تحلیل تکنیکال سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به همراه توسعه‌ صنایع‌ بهشهر و پالایشگاه تهران که دیروز صف خرید بودند توسط یک کارگزاری ارایه شد.
تحلیل تکنیکال سهام پرداخت الکترونیک سامان کیش + "وبشهر و شتران"

به گزارش می متالز، در ادامه بررسی چارتیستی شرکت های بورسی و فرابورسی توسط کارگزاری آبان، تحلیل تکنیکالی از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به همراه توسعه‌ صنایع‌ بهشهر و پالایشگاه تهران که دیروز صف خرید بودند، ارایه شد.

پرداخت الکترونیک سامان کیش: قیمت این سهم به هدف مورد نظر رسیده و اگرمیانگین های قیمت بتوانند بالای کمو تثبیت شوند احتمال رسیدن به سقف قبلی در محدوده ۱۵۰۰ تومان به شدت قوت می گیرد.

توسعه‌ صنایع‌ بهشهر: قیمت این نماد به سمت سقف تاریخی حرکت می کند و با توجه به آرایش قیمت که بالای میانگین ها قرار گرفته و حجم معاملات حرکت صعودی را تایید می کند، انتظار می رود "وبشهر" به سمت سقف کانال فرضی و محدوده ۶۰۰ تومان نزدیک شود .

پالایشگاه تهران:  قیمت در محدوده ۵۰ درصد فیبوناچی ریتریسمنت و سطح حمایتی صعودی خود در حال شکل دادن یک الگوی برگشتی کف دوقلو است . چنانچه الگو کامل شود انتظار میرود قیمت بار دیگر تا محدوده سقف قبلی و محدوده ۶۶۰ تومان به رشد ادامه بدهد.

می توان با حد ضرر آخرین کف در محدوده ۵۲۰ تومان به دنبال فرصت ورود بود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده