تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۹
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۷۲۲۴۶

انتخاب طرح پژوهشی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان طرح برتر در جشنواره پژوهش

می متالز - عضو کمیته پژوهش سازمان توسعه تجارت ایران و سرپرست دفتر توسعه خدمات بازرگانی گفت: طرح پژوهشی سازمان توسعه تجارت ایران با عنوان تدوین چارچوب سیاست‌های تجاری تقویت کننده صنایع دانش بنیان در ایران؛ با تاکید بر دو حوزه زیست فناوری و نانو، در هشتمین جشنواره پژوهش و فناروی به عنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب شد.
انتخاب طرح پژوهشی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان طرح برتر در جشنواره پژوهش

به گزارش می متالز، احسان قمری با اعلام این خبر، اظهار داشت: کمیته پژوهش سازمان توسعه تجارت ایران با حضور پژوهشگران سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل شده و سیاستگذاری و نظارت بر انجام پروژه‌های کاربردی در حوزه صادرات از جمله وظایف کمیته پژوهش سازمان توسعه تجارت ایران است.

وی با اشاره به آیین نامه مصوب کمیته پژوهش سازمان توسعه تجارت ایران، حمایت از مقالات علمی و پژوهشی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاهی را از دیگر برنامه های کمیته پژوهش سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد.

قمری همکاری های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به ویژه، سامانه عتف و همچنین مجموعه‌های دانشگاهی در انجام فعالیت‌های پژوهشی توسط سازمان توسعه تجارت ایران و ارتقای آن به یک سازمان دانش محور را با اهمیت توصیف کرد.

عضو کمیته پژوهش سازمان توسعه تجارت ایران از فراخوان موضوعات مد نظر سازمان جهت انجام پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه صادرات در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است، جشنواره پژوهش در روز دوشنبه 25 آذرماه سال جاری برگزارمی شود و از سازمان توسعه تجارت ایران تقدیر به عمل خواهد آمد.

عناوین برگزیده