تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۷۲۲۵۴
صادقی نیارکی در پنجمین کمیته راهبری میز تخصصی تعمیق ساخت داخل اعلام کرد:

برگزاری میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات ۲۷ آذر ماه/ میزهای لوازم خانگی و تاسیسات به زودی برگزار می‌شوند

می متالز - سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در پنجمین کمیته راهبری میز تخصصی تعمیق ساخت داخل گفت: میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات در حاشیه نمایشگاه تلکام در ۲۷ آذرماه امسال برگزار شود.
برگزاری میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات ۲۷ آذر ماه/ میزهای لوازم خانگی و تاسیسات به زودی برگزار می‌شوند

به گزارش می متالز، مهدی صادقی نیارکی با اعلام این مطلب، ادامه داد: همچنین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت تجهیزات و ماشین سازی در قالب مراسم امضای قرارداد داخلی سازی تجهیزات بین شرکت سیراف انرژی و سازندگان داخلی هفته اول دی ماه منعقد می شود.

وی در ادامه افزود: مقدمات برگزاری مراسم امضای قرارداد داخلی سازی تجهیزات پتروشیمی شرکت سلمان فارسی با سازندگان داخلی فراهم می شود تا این مراسم اواخر دی ماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شود.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت گفت: قرار است که میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت لوازم خانگی نیز با محوریت افزایش ظرفیت تولید و انعقاد قرارداد داخلی سازی و رونمایی از محصولاتی که برای اولین بار در کشور تولید می‌شوند در اواسط دی ماه برگزار شود.

صادقی نیارکی تصریح کرد: همچنین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در حوزه تاسیسات نیز در هفته اول بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: چهارمین میز تخصصی در حوزه صنعت خودرو نیز قرار است که در اواسط بهمن ماه با هماهنگی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شود.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت همچنین اضافه کرد: مقدمات برگزاری میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت ریلی در اواخر بهمن ماه فراهم می شود.

گفتنی است که در این جلسه مقرر شد ایمیدرو و معاونت امور معدنی وزارت صمت نسبت به برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل اقدام و لیستی از میز های تخصصی در موضوعات معدنی و صنایع معدنی را در جلسه آتی ارایه کنند.

شایان ذکراست که پنجمین جلسه کمیته راهبری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل با حضور مهدی صادقی نیارکی "سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت"، نمایندگانی از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی و همچنین معاونت امور معدنی این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه پس از بررسی نقطه‌نظرات اعضا زمان برگزاری میز های تخصصی در حوزه خودرو، مخابرات، لوازم خانگی و تاسیسات تا اواخر بهمن ماه امسال تعیین تکلیف شد.

عناوین برگزیده